
Про URBAN PROMO
«Одного разу двоє друзів, архітектор і транспортник, зібралися, щоб в черговий раз обговорити робочі питання. Зустріч відбулася у кав’ярні, оскільки для Львова традиційно усі важливі справи вирішуються за філіжанкою кави. Саме в той день і зародилася ідея створити компанію, яка би при розробці проектної документації враховувала усі аспекти як архітектури, так і мобільності. Тому концепцію компанії вдалося сформувати майже відразу, а ось над назвою прийшлося міркувати ще чимало часу. Провівши багато дискусій все ж таки назву вдалося сформувати як: «Бюро архітектури та мобільності «УРБАН ПРОМО».
Про URBAN PROMO

«Одного разу двоє друзів, архітектор і транспортник, зібралися, щоб в черговий раз обговорити робочі питання. Зустріч відбулася у кав’ярні, оскільки для Львова традиційно усі важливі справи вирішуються за філіжанкою кави. Саме в той день і зародилася ідея створити компанію, яка би при розробці проектної документації враховувала усі аспекти як архітектури, так і мобільності. Тому концепцію компанії вдалося сформувати майже відразу, а ось над назвою прийшлося міркувати ще чимало часу. Провівши багато дискусій все ж таки назву вдалося сформувати як: «Бюро архітектури та мобільності «УРБАН ПРОМО».
Чому саме «Urban Promo»?
Відповідь багатозначна: насамперед це дотримування і слідування УРБАНістичних підходів при проектуванні архітектури й інфраструктури, а також їх ПРОМОція. По-друге, це ПРОектування та оцінка усіх його рішень за допомогою комп’ютерного МОделювання, яке дає змогу врахувати різноманітні аспекти функціонування майбутніх об’єктів проектування. І, по-третє, це створення для людей безпечного, екологічного та комфортного ПРОживання і МОбільності (пересування), що своєю чергою і є місією компанії.»
Місія
Створювати для людей захищене, екологічне та комфортне проживання і пересування у містах.
Візія
Бути прикладом у створенні урбаністичних, функціональних, комфортних та естетичних просторів для міст та їх мешканців.
Чому саме «Urban Promo»?
Відповідь багатозначна: насамперед це дотримування і слідування УРБАНістичних підходів при проектуванні архітектури й інфраструктури, а також їх ПРОМОція. По-друге, це ПРОектування та оцінка усіх його рішень за допомогою комп’ютерного МОделювання, яке дає змогу врахувати різноманітні аспекти функціонування майбутніх об’єктів проектування. І, по-третє, це створення для людей безпечного, екологічного та комфортного ПРОживання і МОбільності (пересування), що своєю чергою і є місією компанії.»

Місія
Створювати для людей захищене, екологічне та комфортне проживання і пересування у містах.
Візія
Бути прикладом у створенні урбаністичних, функціональних, комфортних та естетичних просторів для міст та їх мешканців.
Втілювати у просторах міст:
- Урбаністичність
- Функціональність
- Комфорт
- Естетичність
Реалізовані проекти
Географія проектів
- Львівська область – 371 проект
- Волинська область – 25 проектів
- Чернівецька область – 4 проекти
- Вінницька область – 4 проекти
- Київська область – 1 проект
- Тернопільська область – 1 проект
- Хмельницька область – 1 проект
- Закарпатська область – 1 проект
- Чернігівська область – 1 проект
